Beren77 Kızlar adetime 5 gün var gebelik testi yaptım sanki silik çizgi cıktı bana mı öyle geliyor bakar mısınız 
Toprak-Elif Beren77 yakinlastirinca üst köşeden kötülük var gibi görünüyor ama kan ver 2 gün sonra bence
mmozaa Beren77 ben hep adet gecikmesinden 3 4 gün snra yaptım böyle anlaşılması çok zor. bence bi 10 gün beklemeniz lazım pozitifi görebilmek için beklemesi zor ama insan boşuna umutlanabilir böyle