Kızlar kalp ilacı kullanıyorum hamile olma ihtimalim de var ama adetime daha 10 gün var ilacımı kullanmam gerekiyor biraz rahatsızım ama hamilelik varsa kulanamam ilacı 10 gün daha var adetime de kan testi versem varmı yokmu belli olurmu acaba ona göre bende ilacımı kullanmaya devam ederim