Teyzeler merhaba sizlere hastaneden yazıyorum ☺️ 37+5 te doğduk ve normal de planlı sezeryan olup 8 marta dünyaya gelecektik 38+2 de ama çok azıcık erken doğduk 😞 Neden mı? Benim ilk cocuğumun hamileyken kolestazı vardı ikincisi çocuğumda yani iki gün önce başladı kaşıntılarım ve doktora geldim. Kan tahilim temiz çıktı eve gönderdi tekrardan akşamına kaşıntım başladı ve ertesi gün doğuma alındım güzel kızım ellerime geldi sağsalım olarak ameliyatım çok güzel geçti çok şükür sıkıntı yaşamadım çok keyifli diyebilirim 😂😂😂 odaya geldim ve kızım geldi yarım saat sonra küçücük minicik boy poz Allahım nazarlardan saklasın 😌 öğlenden sonrada inşallah birsey olmazsa evimize gideceğiz 😎 fotoğraf çekiminden sonra 😜