ikiprensannesi53 hanımefendi sistem farklı artık bana başvuran nüfus müdürlüğü hanımefendiyi ayrıştırıp sen git kendin başvur mu diyecek :)) bebeğin kimliği çıktıktan sonra zaten SGK’nın sistemine otomatik olarak düşüyor artık eğer kendi veya eşi sigortalı çalışansa. O yüzden de artık otomatik olarak tanınlı hesap varsa tanımlı hesaba yoksa da PTT’ye yatıyor.