Calasun inanın bende çevreyi çok dinleyen biri değilim ama ablam aşırı takıntılı sürekli aynı konu geçince merak ettim. Bana üst solunum yolu enfeksiyonu için antibiyotik verildi o kadar baskı yedim ki kullan ma diye doktorum da kullanmazsan eğer çocuğa daha çok zararı olur enfeksiyon daha tehlikeli dedi. Çevremiz de kendini doktor sanan çok maalesef