Günaydın geçtiğimiz günler de sol kasık üzerin de göbek deliğinin kenarında bebeğin hareketlerini hissettim yanı gazmıydı bebekmıydı anlamıyorum ama hissettim yani bariz bi şekilde çokta hareketliydi şimdi iki gündür bişey hissetmiyorum kendimi dinliyorum yarında kontrolum var ama modum çok düştü herşey yolundadır inşallah sizde nasıldı o haftalarda 😒😒😒