Humeyranin Merhaba yine ben 🤭 Kız ismi konusunda kararsızlık yaşıyoruz 🥺 Sizce Duru mu, Ece mi? Önerileriniz varsa açığım 🌸
dhbetul Humeyranin Duru benim de koymak istediğim bir isimdi maalesef eşimin yeğeninin ismi olduğu için koyamıyoruz üstelik bu dönem aşırı popüler oldu heryer DURU😂 Ece de çok güzel kibar bir isim düşünün derim. Bir yakınımız Ecesu koymuştu dünyanın en uysal naif çocuklarından biri ❤️
Melllike Humeyranin duru yeğenimin ismi 🥰 güzel bi isim. Ben inci koymayı düşüyorum çevremde ve akrabamda hiç yok inci o yüzden cazip geliyor. İpek öykü ece Zeynep gibi popüler isimlerden var. Sağlıkla gelsinler inşallah 🤗
Humeyranin dhbetul duru birden popüler oldu ama bana ipek ve inci gibi naif geliyor. İpek ve İnci ismini de beğensem de çevremizde var diye koymak istemiyorum. Ece isminin de anlamını beğeniyorum ☺ Duru dan daha anlamlı geliyor bana 🤗 kararsızlık çok kötü 😂
dhbetul Humeyranin ay sorma diğer iki favori ismim ipek ve doğa ama soğudum resmen bütün hastane çıkışı takımlarının üstünde görmekten 😂 benim daha 20. Hafta o yüzden düşünmeye vakit var ama zor iş isim konusu