Kızlar kendime söz vermiştim bir daha adet öncesi yapmayacağım diye ama yine dayanamadım. 4 gün var adete sabahın 4ünde productor erken gebelik testi yaptım bana sanki hayalet çizgi var gibi geldi ama gözümle gördüğüme bile inanamadım varla yok arası gerçekten bir hayalet gibiydi hala emin değilim. Sonra çekmeceye koyup uyudum şimdi baktığımda çizgi net var kuruma çizgisi mi sizce? Geçen ay bu marka bende kuruma çizgisi vermemişti hayalet çizgide vermemişti ama umutlanmakta istemiyorum sadece fikirlerini merak ettim. Birde bu kuruma çizgisinin ayırt etme yolu var mı?
