Kızlar artık psikolojik olarak çökmüş durumdayım. 3 ay önce kürtaj oldum hala adet olmadım. Pcosum var evet ama kürtajdan 50 gün sonra cyclo-progynova kullandım söktürsün diye işe yaramadı. Doktor yine kullan 10 gün sonra bırak 10 gün içinde olmazsan gel dedi. Olmadm gittim. Alttan rshme bakıp iyi görünüyor yakında olursun dedi gönderdi beni(ank şehir has.). Zaten ağzına tükürdüğüm asistanlar bakıyo hep telefonda hocasını arayarak muayene edşyo geleni. Ben de içimden a* falıma baktı herhalde diye sinirlenip çıktım. Bir sonuç alamıyorum şehir hastanesinden özele gidedeğim. Ankara’nın en iyi özel hastanesi hangisi bu konuda sizce, özel klinik değil hastane olsun