Hulya00 ben 8 haftalıkken yaşadım ilk kese etrafında kanama alanı gözüktü bir hafta yattım evde iğne oldum progestana başladım sonra düzeldi dedi doktorum sonra tekrar kanama alanı çıktı bir gidiyor sonra bir bakıyoruz tekrarlıyor 13 haftalığım geçen hafta düzeldi demişti doktor şu an ne durumda bilmiyorum ama hala peogwstan kullanıyorum bana 12 haftaya kadar kanama alanı olmasa da kullanmam herektiği söylendi sıkma canını rabbim ona can verdiyse yaşayacakta sağlıklı bir bebekse tutunur zaten