Sehertass https://imgyukle.com/i/y2Mo3c Adet günüm ayın 10-11 i ben dayanamadım bir tanesini gece 4 burcukta bir tanesinide da sabah 8 de yaptım çok heyecanlıym ya inşallah bu sefer umudum kırılmaz 🫠
Haticeburak06 Sehertass kuzum altta yok üstte var ama o da kuruma çizgisi gibi ama inşallah vardır🤷🏻♀️❤️
MelekceH Üsttekinde silik çizgi gördüm, inşallah gönlünüzdeki olur🤗 Benim 3. bebiş sürpriz oldu 21 haftalık hamileyim. 4 test yaptım ayrı günlerde hepsi böyle silikti. Belirsiz gibiydi değilim diye rahatladım hatta. Ama hamileymişim.
obirannea Sehertass alttakinde yok usttekinde var 4 saatte çıktıysa o da kuruma cizgisidir hemen çıkması gerekiyor
myangelson Sehertass kuruma çizgisi olabilir beklediği için. Bir kaç gün bekleyin tekrar yapın isterseniz