Deletedmom_92 ben yaptırdım geçen hafta sonucum temiz çıktı. Doktorum eğer sende şeker varsa bebekte gelişim geriliği , erken doğum , anne karnında bebek ölümleri vs gibi bir sürü şeyle karşılaşırız dedi o yüzden hemen yaptırdım. Zaten kötü birşey olsa doktorlar önermez