24 haftalık gebeyım bazenlerı kendımı sırt üstü yatarken buluyorum internetten bakıyorum hep sakıncalı falan yazıyor ılk defa sırt üstü uyudum bunun bebeğe bır zararı var mı genelde hep sağ yada sola dönük oturur ve uyurum yanı bır kere ve farkına varmadan sırt üstü uyumak bebeğe zarar verır mı kı