Ervaelizinannesi Korkulu rüyam olan çatı muaynesini sonunda yaptırdım 38+4 olduk sancı yok ağrı yok belirti yok bügün çatı muayenesi yaptırdım evet acıdı ama burda okuduklarım kadar zor değildi Allah doktorumdan razı olsun beni çok sakinleştirdi 🙏
Aysenurmusabeymen Ervaelizinannesi bende şimdi geldim çatı muayenesinden 38+1haftalığım 1.ebe değil 2. Ebe çok acıttı 3 cm açılma varmış sancılar düzensiz çıktı eve gönderdiler
Cismmpoyraz48 Ervaelizinannesi Sonrasında lekelenme oldumu peki cnm genelde oluyor kanama vb. lekelenmeler korkutuyor insanı doktorun uyardımi bu konuda o tur lekelenmelerde gidilmesi gerekiyormu acaba hemen
Ervaelizinannesi Aysenurmusabeymen bende ne sancı ne açılma hiçbirşey yok evet ilk ebe acıtmadı ama ikinci ebe acıttı ikinci ebe tam emin olamadı doktor da baktı gayet iyi dedi çok şükür