Deriliii ben hamileliğimin başında gittim 2 3 defa çok donuk soru sormadıkça söylemeyen bilgi vermeyen bi doktor ama yılların doktoru olduğu için beğenen çok kişide var ama benim komşum ve kuzenım onda doğum yaptı direk sezeryana yönlendiriyormuş uğraşmak çok istemiyo çok yoğun olduğu içim planlı ameliyatlarla ilerlemek daha işine geliyormuş öyle dediler bende o yüzden kendisine gitmeyi bıraktım aynı hastanede muhabbet halilogluna devam ediyorım çok pozitif güleryüzlü sevecen ilgili bi doktor