kbransa etlik şehir hastanesi perinatoloji de takipli olup sezeryan doğum yapan var mı tecrübelerini paylaşabilir mi
Busraa23 kbransa bende perinatoloji bölümü takipliyim ama daha doğum yapmadım burda bekleyim bilgisi olan yazarsa
Nurdan6519 kbransa bende şehir hastanesi perinotoloji bölümü takiplisiyim 33 haftalık olduk bugün doktora sordum Sezaryan için ne zaman gün verirsiniz diye 37 haftada veriyoruz dedi.
Kayraninannesiii kbransa bende bugun gittim perinatolojiye orası takip edecek artik 10haftalik hamileyim bnde m Kubra0654 gözünüz aydin 🌸doktorlar nasildi hemşireler fln kac gun kaldiniz hastanede
kbransa Nurdan6519 ben 37 +4 deyim hala vermediler yarın tekrar çağırdılar bakalım vercekler mi sürekli kan idrar isteyip duruyorlar
Kayraninannesiii Destkar riskli gebelik bebekle yada anneyle alakali riskli bi durum varsa..benim rahmim yarım(uterus unicorni)onun icin oraya yonlendirdiler