Kizlar bugün normal kontrolde nst girdim sancilarim yuksek çıktı fakat ben hiç hissetmiyorum alttan muayenede acilma da yoktu ama bana yatis yapalım dediler takip edicez falan ben istemedim açılmam ve sancim yok diye eve geldim kagit falan imzaladım çıktım bi kucuk çocuğum da var evde diye ne zaman dogum olur bilmiyorum yani o çıkan sancislrla dogum olur mu sizce yaşayan var mı