Merhaba hanımlar adetim 8 gün gecikti erken gebelik testi yaptım çıktı kaset yaptım çıkmadı .kan verdim beta 100 çıktı negatif dedi doktor . Ama kanı adetim 2 gün gecıkınce verdim .şu an 8 gün gecti bugun yine test yaptım çıkmadı 🥱 napıcam bilmiyorum .hala regl de olmadım