Kızlar 30 haftalık hamileyim 2 gün önce sinir krizi ve panik atak geçirdim. Biraz uzun sürdü bir süre de bilincimi kaybettim maalesef ağlamaktan anlayacağınız baya kötü bir durumdaydım. Durdum durdum sonunda böyle patladı 30 haftanın stresi. Çok endişeliyim zaten çok suçlu hissediyorum 30 hafta boyunca da çok stresliydim bir türlü depresyonumu, anksiyetemi yönetemedim. Çok korkuyorum bebeğime zarar gelir mi?