Annesiiy Merhaba kızlar. Erken gebelik testi tahmini en erken ne zaman sonuç verir? İlla adet gününü beklemelimiyim? Yoksa 1 hafta önceden çıkar mı? Adetten önce yapıp pozitif çıkan var mı?
Edanuryalcn Annesiiy Bişey sorcam korunmayı bıraktım 10 gün oldu adetime 8 gün var test yapsam. Çıkar mı
Edanuryalcn Annesiiy Bişey sorcam korunmayı bıraktım 10 gün oldu adetime 8 gün var test yapsam. Çıkar mı
FatmaB_ Annesiiy yaptım ama negatif çıktı. Adetim gecikince direk kan veririm artık test yapmak beni yordu
Betullkndl Annesiiy benim bat 3 marttı 27 şubat itibariyle iki gün arayla cumartesiye kadar yaptım silik silik son testin nete yakın çıktı 3 mart kan verdim beta hcg336 çıktı gebelik. Yapabilirsin
Guclu_anne Annesiiy 7 gün kala hayalet çizgi çıkmıştı. 5 gün kalada aynı şekilde 4 gün kala artık görünüyordu ikinci çizgi. Erken gebelik testiydi bu arada hepsi
Guclu_anne Annesiiy aynen ama dediğim gibi çok zor görülen hayalet çizgi denilen cizgilerdendi. Belki gorunmeyebilir