Umut2 Merhaba tüp bebek 2 embriyo konuldu iki gin önce 62 olan betam bugun 39 kimyasal mı oldu acaba acil cevap 😞😞
_Mother_ Umut2 merhaba kanları aynı yerde mi verdiniz sizin adınıza üzüldüm ama kimyasal olabilir yarı yarıya düşmüş hemen hemen ama Allah’tan ümit kesilmez 2 gün sonra tekrar kan verin inşallah güzel haberler alırsınız
_Mother_ Umut2 inşallah güzel haber alırsın canım ama ne desek boş 2 gün sonra tekrar kan verin inşallah yükselme olur moral bozup stres yapmayın nasip kısmet bazen de rabbim inşallah güzel haber almanı nasip etsin