Alizeyasemin 2 gündür alt baldırımda ağrı oluyor ve resmen evde topallıyorum sizlerde de oluyor mu ? Sebebi nedir ?
Rabia_dgn Alizeyasemin Oyy evet ya 3-4 gündür özellikle sağ alt baldırım oturup kalkarken sıkışıyor gibi oluyor. Bayaa can yakıcı 29 haftalığızz biz siz kaç haftalıksınız
Mavilik Alizeyasemin ewet bende 17. Haftadayım bacak ağrıma duramıyorum uyuşma sızı hissi var neden bilmiyorum yeni başladı benimde
Zzeeyynepp Bizde 31+4 haftalığız sol kalçam ve baldırım çok ağrıyor Özellikle yatınca yada oturunca hareket etmeye çalışınca ya da kalkmaya çalışınca felçli gibi oluyorum
Kubhar-21 @Alizeyasemin Magnezyum eksikliğinden olabilir çok fena kas krampları oluyor ben ilk gebeligimde ağrısına uykudan uyanıyordum doktorunuza belirtin bu durumu
Alizeyasemin Alizeyasemin doktor ilaçlarımı kesmişti fazla kilo alımı olduğu için bende soda ve magnezyum içeren besinler tüketmeye çalışıyorum
Mehtpp Bende 3 gündür aynı acıyı çekiyorum bizde 33 haftalık olduk. Yürüyüş yapınca sanki geçiyor biraz . Sürekli oturuncada artıyor
Kubhar-21 Alizeyasemin anladım canım doktor ne dediyse o aynen Magnezyum içeren besinler tüket iyi gelir
Alizeyasemin Mavilik magnezyum diyorlar buradakiler ama bilmiyorum tüketiyorum sürekli anlamadım topallıyorum resmen
FatihCinar05-20-24 Kızlar benim de sol kasıkla bacağın birleştiği yer ara ara çok değişik bir şekilde yanıyor acıyor uyuşuyor gibi sanki arı sokarya öylr bir his oluyor sizlerde var mı böyle bir şey doktor rahim baskı yapıyordur damarlara dedi