Tgbc oğlum 3 ağustos doğumlu sadece zıbınla durdu evde bolca zıbın almştım bir iki kere giydirdik zıbını üstünü altını çocuk pişik oldu kolları eli yüzü bacak arası boynu bol bol banyo tek zıbın ince örtünün arasında durdu 1 ay 1 aydan sonra normal ince olan takımlardan giydirdim bu doğumum 3. Olacak bu da ağustosta gene aynı yapcam tek zıbınla istanbulun sıcağı yakar çocuğu