Arkadaşlar merhaba 8 haftalık gebeyim bugün sabahtan beri geçmeyen bir kasık ağrısı bel ve bacaklarda uyuşmam var bir türlü geçmiyo kanamam olmadı çok şükür ama ben yinede hastaneye gittim herhangi bir sıkıntı olmadığını yerleşme ağrısı olabilir dediler ama benim kesintisiz ağrım var ilk doğumum 3 yıl önceydi bu arada şimdi farkettim de dikiş kısmımda ve rahmimin üzerinde uyuşukluk var ve dokunduğumda o bölgem çok sıcak acaba benim gibi bu durumu daha önce yaşayan oldu mu lutfen yardımcı olur musunuz ?