ZelihaTkcnn 33+4 üz gaz sancıları ve gece gelen bel ağrıları var bir de arada ayaklarım ağrıyor, arada da kasik ta sancı oluyor ama doktorum normal dedi😬 bunlar dışında çok şükür iyiyiz, biraz çabuk yorulmaya başladım ama yinede her işimi yapıyorum çok şükür 😊