piiremsesinannesiii Cennetaslan55_ arkadaşımın beneğinde de down demişlerdi ikili taramada şuan 11 aylık ve çok şükür hiçbir şeyi yok testleri temiz çıktı
yeni-annelik Cennetaslan55_ bende 26 yaşındayım benim 1:145 çıkmıştı sizden daha riskliydi iki doktorada gösterdik amniyosentez riskli bir işlem olduğu için ikiside önermedi bu yüzden biz fetal dna yaptırdık
guneshh Benimde riskli cıktı. 525te 1 risk çıktı. Bende perinatologa gittim ense kalınlıgı burun kemiği herşeyi normaldi. Detaylıca inceledi ben 14+2 im suan. 2 gün önce fetal dna testi yeptırdım somucu bekliyorum
Bihterrr Cennetaslan55_ benim 1:678 çıktı riskim. Bende de ultrasonda sorun yoktu. Nipt testi yaptırdım osmangazi üniversitesinde. Sonuç temiz geldi. Detaylı ultrasonda da sıkıntı yok artık içim rahat.