MrymKoca ilk gebeliğim ve yaptırdım. Kanda şeker ölçümü yapılıyor sonrasında şekerli bi içecek veriyorlar ve tekrar ölçüm yapılıyor. Eğer o içecekle şeker yükseliyor ise gebelik şekeri teşhisi ile diyet veriyorlar. Benimki içecekten önce düşüktü, içeceği içince normale döndü şekerim. O yüzden bişey yapılmadı. Korkulacak bişey değil 🙏