Kızlar merhaba yarın şeker yükleme testi in gideceğim aç mı yoksa tok mu olmalıyım ?
Kubrafe bende yarın gideceğim doktorum 12 den sonra bir şey yetip içme dedi
Aç olmalısın
Accc gidilecekkkkk. Hem aclik hem tokluk sekerinize bakılacak çünkü