Elfsrkn maviipapatya bende böyle eski anlamlı isimleri.cokmseviyorum.benim de kızım.olacak Zeynep nasip olursa koyacam ❤️🌹
Fattmasevinc tazeanne23 hep sıkıntılari hayatına çeker gibi geldi.. tabi bende çağrıştırdığı. Ama çok güzel bir isim
tazeanne23 Dogaaaaaaa benim kızımın ismi de Neva🌸 Gökçe ismini de çok seviyorum Gökçe Neva koymadığıma pişman oldum çok güzel uyuyor🥹