Merhabalar kızlar, hamileliğimin başından beri balık yağı, kan ilacı, magnezyum gibi vitaminleri düzenli olarak kullandım ama artık herhangi bir vitamin kullandığım da veya peogestan kullandığımda karnım çok ağrıyor ve bağırsaklarım bozuluyor hemen ishal oluyorum böyle birşey yaşayan var mı?
Şu anda 35 haftalık oldu gebeliğim 😇