37.haftamdayim neredeyse basindan beri gecmeyen bir acima var vajina girisinde uromisin piyeloseptyl gynomax xl travazol krem hepsini kullandim (dr verdi farkli zamanlarda) ama gecmiyor. Kültür veriyorum temiz cikiyor. Bıktım artik şişlik ve acı hissinden. Doktoruma sordum gebelikte cok inatci olabiliyor dogumdan sonra gecer dedi ama bebek doğarken enfeksiyon gecmemis olursa solunum sikintilari yasayabilir dedi yani gecmesi lazim. Benim durumumda olan var mi çözüm bulduysanız paylasir misiniz.