elay15 haftaya girdik 51 52 kiloydum aynı kilodayım bende iştahım da çok yok sağlıklı şeyler tüketmeye çalışıyorum genel de ileri ki aylar ne gösterir merak ediyorum ☺️
izobellaaa-_- 23+2 galiba 3-4 kilo aldım inşş doğumdan sonra da vermem hep eksiye düşüyorum çünkü 😂😂 kilo alıyorum diye seviniyorum