Ayshan96 bugün iki kez çatı muayenesi oldum 39+4 deyim çatıya göre doktorum doğuma kadar verecekti çatımın dar olduğunu söyledi pek acımadı sakin olmak gerekiyor sadece daha sonra dar olduğunu normal olamayacağını söyledi bebek kilolu çatın dar sezeryan yapalım dedi sabah 7 de sezeryanım var ama yine de başka bir hastaneye gittim başka bir doktor baktı onun ki biraz daha acıdı hazırlıklı gitmekte fayda korkulacak bir şey değil oda aynı şeyi söyledi bende uyuyamıyorum kendimi sabaha hazırlamaya çalışıyorum 🥹😘