2 aydır cildiye kadın doğum dahiliye bölümlerine görğndğm hastaneyi su yolu yaptım neredeyse. Kaşıntının sebepleri gebelik kolestazı, hormonlar, uyuz, pupp, bide Cilt kuruluğu yani atopik dermatit. Bu sebeplerden sorunlu olan kolestaz bu yüzdende karaciğer emzimlerine baktırıyorsun değerlerine. Eğer onlar normalde cildiyeye gitmenizi tavsiye ederim kızlar hızlı sonuç almak için çünkü 2 aydır ne çektiğimi bir ben bir Allah bilir.