Fatmaozturk Hanımlar 37. Haftaya girdim süt beyaz akıntı gelmeye başladı önceden de vardi ama enfeksiyon vs. Değil şu sıralar çoğaldı normal mi başına gelen var mı
Gulaydemircan07 Fatmaozturk 37+6 haftalık benimde 1 haftadir geliyor fazla fazla oluyor bazen sanki reglmiş gibi hisediom günde belki 10 kere iç çamaşır değiştiyorum rqhatzz oldm artk
Fatmaozturk Gulaydemircan07 @imren1212 peki kasilmalarinjz var mı aynı haftadayiz diye soruyorum bugün karnım herzamankinden daha sert acı yok fazla ama ne zaman dokunsam sert
imren1212 Benimde 37+3 oluyor bebek hareket ettikçe özellikle ama ikinci gebeliğim bunlar çok normal lokore denir gebelik akıntısıdir kaşıntı koku vs yoksa hiç kafaya takmayın olması gereken bir surec
imren1212 Fatmaozturk evet sert bu da çok normal tek taraflı ağrılarıniz varsa korkmayin tüm.karninzii etkileyen ağrı varsa hemen gidip nst cektirin