Tuba-M55 Beybitooo ben 2,4 ü duyunca çok üzüldüm ense kalınlığında. 5 hafta filan doktora gidemedim çünkü Doktor’un üslubu da bence yanlıştı elimize bir sürü broşür tutuşturdu yolladı resmen çok kötü bi gündü Rabbim hiç bir anneye yaşatmasın
Beybitooo Tuba-M55 aynısını yaşadık elimize broşür verdi evinizden gelir kan alırlar dedi ben ne dediğini algılayamıyordum şoktan daha da anlatıyordu
Tuba-M55 Beybitooo şuanki doktorum beni daha çok rahatlatıyo uygun bir dille söylüyo iyi ki o günden sonra gitmedim o doktora bir daha. Para için hekimlik yapıyolar resmen
Tuba-M55 26Seyma26 çok şükür detaylımız tertemiz çıktı🥰 Kızınıza uzun ömür versin Rabbim herkes bişi söylüyo işte…