Berna4839 İyi geceler herkese bugün kontrolüm vardı 26 haftalık oldum herşey normal dedi doktor ama kordon bebeğin boynunda atkı gibi durmuş herhangi bir dolanma yok ama yine de çok korktum başına gelen var mı aranızda
Mommybabyy Berna4839 bnmki 2 kere kordonu dolamış boynuna ama suyu iyi olduğu sürece bişi olmaz dedi içiniz rahat olsun
Ozlemkaan Berna4839 benimkide ne zaman yüzünd baksak hep etrafta kordon var bende korktum dolanma falan olur diye doktoruma sordum korkmana gerek yok öyle kordon dolandı bebek boğuldu bilmem ne falan öyle birşey olmaz dedi sadece eğer normal doğum olucaksa doğum açısından zorlanma olabilir dedi o da 2 tur falan dolandığı zamanmış