Cangul92 Nuraslanklc hiç duymamıstım o bayanın krem vs ürün cıkardıgını hemen baktım içeriği aslında güzel kullanılması gereken butun yağlar var
Ahrez Cangul92 Tummy butter dediginiz Palmer’s markasinin olan mi? O ise ilk gebeligimde de simdi de onu kullanıyorum en az 1 gun nemlilik sagliyor hic catlagim olmadi suan da yok 27 haftalik olduk.
-Beyzanur Kızlar tatlı badem yağını da deneyin, ben kullandım çatlakları kısa sürede gözle görülür şekilde azalttı, kullanmaya da devam ediyorum herkese de tavsiye ediyorum
Begboss Cangul92 bio oil çok kullanılsa da içeriği temiz ve hamileliğe uygun değil. Ben mamaaura kullanıyorum, hem krem olması hem özel olarak hamilelik için olması iyi, hem içeriği hamileliğe uygun. Lierac da temiz içerik ben bi kere mamaaura başladığım için devam ediyorum
Zeyneptolgacagan Cangul92 seda altinin çatlak kremi var trendyolda onu kullanıyorum ve çok memnunum. Hatta şuan iki tanesi 100 tl büyük kampanyada. Denemek isteyen olursa
RBurcu Ozgis1s Bana da eczacı önermişti şuan onu kullanıyorum ama 11. hafta benim henüz bilemiyorum ama nemli kalmasını sağlıyor 🌼
Hulo2105 Cangul92 öğrendiğim an bio oil aldım ayrıca önceden beridir bebe yağı sürüyorum şu anlık bişeyim yok ama ten yapısıylada alakalı bence çatlayan her türlü çatlıyor
RBurcu Ozgis1s bi tık kokusunu sevmedim ama nemlendirmesini beğendim ben de doğal olması da iyi bence 🌼
Smhayg Cangul92 ben 3.ayımdan itibaren Bio-oil kullandım ikinci şişedeyim şuan 32. Haftadayım hiç çatlağım olmadı
Lalemmm12 Cangul92 kuzenim zayıftı oda catlak kremi falan kullandı son aylarda illa catlak çıkıyor ortaya ben vazelin sürüyorum nemli ve yağlı tutuyor iyi de oluyor 🩷
NGold Benim 11.haftada ikişer çatlağım oldu hemen bio oil başladım suan 25+6dayım hala aynı çatlaklarım var baska çatlağım olmadı o catlaklar buyudu ama
ayanarta1 Cangul92 ben ilk gebeliğimde bir çok krem yağ denedm fayda etmedi ben çatlak işinin bunyeyle alakalı olduğunu düşünüyorum