sudedemirr  Arkadaşlar merhaba, bugün doktora gittim 11+3 günlük gebeyim. Cinsiyeti çok merak ediyorum tahmin yapabilir misiniz? 🥹🙏🏻🩷🪻
Eymenmomm Daha cinsel organları bile tam oluşmamış oluyor doktorlar bile anlayamıyor burdan ne kadar doğru olur ki söylemek 🤗
sudedemirr Eymenmomm haklısınız fakat bazı teorilere göre bilipte söyleyen arkadaşlar var, daha küçük haftalarda bile.. ☺️
Tatlianne38 Canım acele etme…benim kardeşimede 11 haftalık ken erkek dediler…16 haftalık ken gittiğinde kız olduğunu ogrendi… şok oldular…bir kızı vardı..birde erkek oluyor diye seviniyor lardi….olmadı malesef…