_momy_9 Kızlar merhaba perşembe günü muayene gideceğim ramazan öncesi 15+1 oluyoruz inşaAllah ama ultrasonda 2 hafta geri çıkıyor günü , acaba cinsiyet belli olur mu 🥺 o kadar çok merak ediyorum ki hem bebeğim iyi mi hemde kız mı erkek mi 🙈
Anneelikk _momy_9 belli olur bence kızımda 13+1 de ogrendim kesin di. Şuan 14 im cumartesi gidecem 15 olcam öğrenirim yüzde yuz
Ellove Ben 11 haftalikken ögrendim. Hergun hastanedeydim zaten görünce 12yi beklemeden söylediler. İnsallah hersey yolundadir
_momy_9 Ellove bende 11 haftalıkken gittim cinsiyet konusunda bir tahmininiz varmı dedim doktora çok ayıp birşey sormuşum gibi tepki verdi hayır 4. Ayda belli olur dedi direk bazı doktorların söylememe huyu var sanırım 🤦🏻♀️
Ellove _momy_9 aaaa ne salaakca tepki vermiş. Benim karnimda tümör vardi diye hergun perinatolojiye gidiyordum 11 haftalikken cinsiyetini öğrendin mi diye sordu. Bende yok dedigimde o zaman benim söylemem doğru olmaz senin doktorun soylesin dedi. Ertesi gunu doktoruma söyledim. Oda gülerek kizzzz dedi
Emosclb _momy_9 terbiyesizlik sonuçta merak ediyor insan benim doktorum da alttan muayene edip öğrenelim mi ne dersin demişti insandan insana değişiyor
_momy_9 Ellove yaa demek ki gerçekten doktordan doktora değişiyor yarın gideceğim inşaAllah öğrenebilirim 🥹
_momy_9 Emosclb anlayışlı doktormuş demek ki 🥹 bende değiştirdim doktorumu bakalım yarın ne diyecek , alttan muayeneyi kabul ettiniz mi acaba bebeğe zararı var mıdır 🥹
Emosclb _momy_9 evet kabul ettim hayır zararı olmadı doktorum kendi söylediği için zaten zararı olacak birşeyi uygun görmez diye düşündüm inşallah sağ Salim doğarlar 😍🤲🏻
_momy_9 Emosclb ayy maalesef ya gizledi kendisini 🤣bacaklarını çapraz yapmıştı göremedik haftaya tekrar gideceğim 🥹