Rumeysabzkrtt Merhaba bebeğim 4,5 aylık kalbinde ve bağırsağında beyaz leke göründü. Doktor detaylı ultrason istedi. Sizin aranızdan böyle görünen oldu mu?
Aysennn1608 Rumeysabzkrtt kalbinde vardı benim bebeğimin. Biz de 7.aydayız. Detaylıda üzerine bir de göbek kordonunda 3 değil 2 damar olduğunu öğrenince down sendromundan şüphelendiler ve biz hemen nipt testi yaptırdık. Çok şükür sağlıklı bebeğimiz. Detaylı ultrasonda doktor sizin için de amniyosentez önerecektir bize yaptığı gibi. Zira bu parlaklıklar down sendromuyla ilişkili diye şüpheye yer bırakmak istemiyorlar. O yüzden aklınızda soru işareti kalmasın diye bütçeniz de elveriyorlarsa genetik test kesin çözüm oluyor 🙏🏻 İnşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza 🙏🏻