Sukrankeles Kizlar cok utanarak söylüyorum 😔 basurum cok kotu sisti 12 marta dogumum var ve agridan duramıyorum bide öksürük başladı daha cok aciyo agriyo napacam bilmiyorum
Elifim1406 Sukrankeles canım zeytinyağı kesin çözüm ben ağrıdan duramıyordum ağlıyordum zeytinyağı sayesinde tamamen geçti
Hilaldabaan Minigiim-vebenn52 off benimde bu aralar makat ağrım başladı çok kötü ishalim oysa ki ama resmen onu yaparken bile kivraniyorum canım yanıyor çok kötü dışarda bir şey de yok basur gibi ama delircem tuvaketimi yapmaya korkuyorum resmen
Minigiim-vebenn52 Hilaldabaan doktora söyleyim bence krem falan verir benim doğumdan sonra da geçmedi bu hemoroid 🤦🏼♀️ küçülüp küçülüp geri geliyo
Sukrankeles Sicak suya baya oturdum rahatladım simdi vazelinle de deneyim dr gidecem cok kotu oldu çünkü