Bugün doktora gittim kızlar cinsiyeti sordum 😃
Doktor’un agzından kz bekliyorım ya
Direk erkeğe benziyor dedi hocam emin misiniz dedim çıkıntı var dedi
Ama erkeğe benzior dedi emin konustu haftaya bidaha gidicem birde kafama takılan şu oldu
Ben erkeklerde çok rahat hamilelik geçirmiştim bulantı falan yokdu kızımda çok kötü geçmişti buda kıZ diyorım kötü geçiyor bulantı lı ona bağladım sizce değişir mi