yalandunyaa Melos9 Ay ben 75 ile doğum yaptım xl aldım almaz olaydım eşim giyiyor hahahahahhahaahha donu 40im çıkmadan eski kg döndüm bileydim m alırdım
Melos9 yalandunyaa işte bende onu düşünüyorum ama benim basenlerim var yani fotoğraf çekiminde kullanıcam hemen doğumun ertesi günüde 10 kilo vermem diye düşünüyorum 😂😂😂
Serendipity16 MorKelebek54 evet zaten doğum anında pijama giyilmiyormuş hastanenin önlüğü giyiliyormuş bende inşallah doğumdan sonra giyinicem
MorKelebek54 Serendipity16 ebet oyle kuzum dogum yaoana kadar onluk giyiyosun dogumdan sonra pijama giyebikyisun anca bende bu tskimdan kesin alayim umarim guzel tam olur
Serendipity16 MorKelebek54 al al ger türlü sonradan da giyilir evde falan yaz içinde ideal rahat olur
MorKelebek54 Serendipity16 aynen oamuklu olmasi daha iyi tam yaz aylarinda giycem cunku teşekkür ederim ☺️☺️
aytencelik fundaerkk1 açıkçası sezaryende elbise daha rahat oluyor diyorlar ben o yüzden hem gömlekli alt üst takım hem de elbiseli koyacağım valize