2 3 gündür İdrar yaparken yanma oluyo resmen WC ye gitmeye korkuyorum muhtemelen enfeksiyon kaptım sımdı ben yarın tahlil verıcem 35 haftalık oluyorum yarın çarşamba günüde randevum var şimdi bazılarıda dıyorkı alttan muayene edıyorlar ederlermı zaten tahlılde çıkmazmı bilen yaşayan varsa beni bılgılendırırmısınız