Limonlukekkk Kızlar daha önce hiç olmazdı 12+6 gebeyım baştan önemsemedım ama artıo gibi yaşayan var mı
Melek1818 Limonlukekkk cnm bendede var doktor idrar tahlili istedi bendede hiç olmazdı enfisiyon kapmissin dedi hamileyken olabiliyormus
Gizemoztrk Limonlukekkk benim doktorum kaşıntı olursa travazol krem kullanabilirsin dedi ama siz yinede doktorunuza danışın
hunilimom Limonlukekkk enfeksiyon başlangici olabilir bende önemsemedim mantara çevirdi zor kurtuldum
BusraA-K Bende de antibiyotik kullanımına bağlı oluşmuştu, mantar enfeksiyonu olmadan doktorunla iletişime geçip önerdiği tedaviye hemen başla bence Kaşıntı çok kötü oluyor