Buket09 Kızlar çok kararsızım bebek doğduğunda hediyelik olarak ne dağıtsam diye çikolata yaptıricam ama hediyelik olsami bilemedim eşimde anahtarlık magnet o tarz şeyler kullanışsız buluyor siz neler yaptınız
mimar_anne Buket09 canım ilk oğlumda çikolata ayrı anahtarlık ayrı yaptırmıştım şimdikine magnet ve çikolata aynı pakette yaptırıyorum