Arkadaşlar bir kaç gün önce sancım oldu bugün doktor kontrolünde bebeğin kanala girdiğini öğrendik 28. Haftadayız 2 ay uzanarak geçirmemi söyledi rahim uzunlugunda sıkıntı yok fakat kanala erken girmiş biraz tedirgin oldum var mı aranızda yaşayan ileride neler bekliyor beni