Kızlar doğum parası nasıl alınıyor bi bilginiz var mı biraz araştırma yaptım 112 gün izin kullanılması gerekiyor diyor doğumdan önceki 56 gün ve doğumdan sonraki 56 gün olarak doktor raporuyla izin kullanıldığı zaman iş yerinin çıkartma hakkı oluyor mu ve izin süresi tamamlanınca yardımı aldıktan sonra kendimiz mi işten çıkmamız gerekiyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi ☺️