Yunel Melike_melek aynıyız canım evet benimde öyle hiç durmuyor sürekli hareket halinde ve artık can yakma seviyesine ulaştı beyefendi altta her vurmasında kendimi wc ye zor atıyorum ama birşey yok banada 10 mayıs falan olabilir dedi diğer doğumlarıma göre yorumladı doktorum mayısa birşey kalmaması lazım ne güzel sizin bebişinkiler bitmiş bile darısı bana
Melike_melek Yunel Yunel kız ne bitmesi valla beşik araba banyo küveti puset falan hicbisey almadık daha kendime bisey almadım sadace göğüs ucu kremi bide ped aldım daha 🤣🤣 pijama dır süt sagma makinesi falan daha bisey yok
BabyAta Melike_melek ay mart sonu Nisan başı gibi yaparım yıkamaları herhalde havalar biraz güneşli olsun rahat rahat yıkayıp ütüleyelim istedim, ama işte geç mi olur bilemiyorum. Eveet çok aşırı hemde hic durmuyor özelikle oturduğumda uzandığımda 😂 gün içinde dışarda gezerken öyle çok değil ama evde varya canavar 🙈
annelik_4 Kdjhjhhj bende bu gece itibariyle 27 haftalık oluyorum gurbetteyim ben kayınvalidem rahatsız temizlik için çağırmak istemiyorum gorunceminde okulu var şuan kızkardeşimi yanıma getirttim ramazandan önce hafif bir temizlik yapıyoruz Mayıs’ta da halilarimi yikatmaya gönderip gorunceminde çağırcm kizkardesimle evimi komple temizlycm inşallah temizlikten sonra da bebişin kıyafetlerini yıkayıp hazırlamaya baslycm artık hastane çantamı buzluğa da bsy koymycm doğumdan sonra kayınvalidemler gelir annem gelck yanıma onlar yapar ne yapıyorsa komşum falanda yok ziyarete kimse gelmez oyuzden bsy yapmama da gerek yok 😊
Zehraelisa Kdjhjhhj amin inşallah rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 😄 benim kızım beş dk durmuyo
Mehlika26 yeschef-13 merhaba siz 26 haftalıksınız ne zaman hamile kaldınız hangi ay yani kusura bakmayın lütfen bi sebepten dolayı merak ediyorum
yeschef-13 Mehlika26 3 eylül sat 16 Eylül yumurtlama zamanım zaten yurtdışı tatiline çıkmıştık ayın 14ündd döndüğümde hamileydim doktorda 3-4 haftalık amx demişti.Özel değilse nedenini merak ettim açıklamam yeterli olmuştur umarım
Mehlika26 yeschef-13 benim Eylül ayının son haftası regl dönemim bitmişti 22 sinde bitmişti hamile kaldığımı Ekim ayında öğrenmiştim bana göre bir kaç hafta ileri de olan bebeğim ultrason da 8 haftalıktı doktorum yumurtlama tarihin ile ilgili demişti de ondan sordum ben de şuan 24 haftalığım uzun oldu kusura bakmayın
Yaprakdokumuseverr Kdjhjhhj Ben ramazan temizliği diye zaten bi detaylı yaptım. Ama o zamana yine batar tabi. Camlar , mutfak dolapları iç dış , halıları ve koltukları yıkatıcam. Dip köşe sil sipür bide kapılar bitti zaten benim ev 75 metrekare 😁
Kdjhjhhj Yaprakdokumuseverr ellerine sağlık kolay gelsin bende öyle girmedim te.izliğe zor olanlari simdiden yapicam doğuma yakin üstten geçicem inşallah 🌷
Yunel Melike_melek ooo sen bebek eşyalarını yıkadım diyinceben herşeyi bitirmişsin son işler zannettim ben kendimi geç kalmış hissettim hatta Rabbım yardımcın olsun işin çok inşallah ağrın falan yokturda halledersin